چادر ممنوع
چادر ممنوع
چادر یک حجاب سلیقه ای و کامله ولی از نظر ما چادر مال زیباترین،مهربان ترین و پاک ترین دختران جهان است 
قالب وبلاگ
نويسنده
دوستان من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چادر ممنوع و آدرس hejab10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

تازه با هم رفیق شده بودیم، خیلی با محبت و بی غل غش بود.

با اینکه از حجابش خوشم میومد،اما تنبلی میکردم چادر روی سرم باشه.

یه روز که برای درس خوندن اومده بود خونه ما ،

همراه خودش چندتاشکلات با بسته بندی های زیبا هم آورده بود.

دوتا از اون هارو به من داد.خودش هم یکی از شکلات ها رو باز کرد و گذاشت وسط بشقاب .

چند لحظه ای ازدرس خواندنمان نگذشته بود

که دوتا مگس مزاحم سر و کله شان پیداشد

و یک راست رفتند سراغ شکلاتی که بدون بسته بندی بود.

من تلاش کردم مگس ها را فراری بدهم ولی کوثرخیلی آرام گفت

"تقصیر خودشه .تا خودش رو نپوشاند ،مگس ها رهایش نمیکنند."

فهمیدم که میخواهد غیر مستقیم به من درس حجاب بدهد  وبگوید :

مگس ها کاری ندارند که تو به خاطر تنبلی حجاب نداری

آنها کارشان مزاحمت است و فقط به ظاهر نگاه می کنند؛

پس من و تو باید خیلی به حجاب ظاهرمان برسیم."

مهرش بیشتر از قبل در دلم افتاده،تا به حال نهی از منکر به این قشنگی ندیده بودم.


راستی شما چطوری امر به معروف و نهی از منكرمی كنید ؟!


منتظر تجربه ها و نظرات خوبتون هستم



نظرات شما عزیزان:

masoomeh
ساعت16:59---2 دی 1391
سلام دوست گرامی وبت خوبه افرین به تو می خواستم لینکم کنی لطفا

khalil
ساعت14:03---20 مهر 1391
سلام.خیلی عالی بود.ازوبت خیلی خوشم اومداینجوری بایدتبلیغ حجاب کردسعی کنیدبه راهتون ادامه بدید.ای زن به توازفاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است.یاعلی.ع.

a
ساعت16:41---12 مهر 1391
سلام/ایووووووووووووول/عالی بود/.........../یاعلی

تنها
ساعت11:15---12 مهر 1391
سلام نمیدونم چطور نظرمو بگم اونقدر که از دیدن این وب لذت بردم لطفا به وبلاگ ما هم سریزنید شما را با افتخار لینک میکنم التماس دعا
یا مهدی


نادرزمانی
ساعت0:07---12 مهر 1391
جالب بود احسنت. متاسفانه ما بعضی وقتا در حین امر به معروفمون اینقدر بد عمل میکنیم که یکی باید بیاد ما رو نهی از منکر کنه!

saeed
ساعت23:58---11 مهر 1391
دوست من سلام...
آفرین و صدآفرین به ذهن خلاقت در اراعه مطالب
به بودن افرادی چون شما باید به خود بالید
برای شما آرزوی جرعه ناب کوثر دارم


نازنین
ساعت12:58---11 مهر 1391
خیلی خوشمل بود عسیسم....کیف کردم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, ] [ 11:38 ] [ فاطمه ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

حجاب فرصتی برای پروانه شدن حجاب تنها گنجی است که تمام نشدنی ست.. حجاب حفاظی است درمقابل تیرهای زهرآگین چشم نامحرم... حجاب یعنی حجاب نه هیچ چیز دیگر...
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 307
تعداد آنلاین : 1

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

بهترين كدها در صبادانلود





Up Page

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


دریافت کد حرکت متن بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز