چادر ممنوع
چادر ممنوع
چادر یک حجاب سلیقه ای و کامله ولی از نظر ما چادر مال زیباترین،مهربان ترین و پاک ترین دختران جهان است 
قالب وبلاگ
نويسنده
دوستان من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چادر ممنوع و آدرس hejab10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عجب صبری خدا دارد

اگر من جای او بودم

همان یک لحظه ی اول

که اول ظلم را می دیدم از مخلوق بی وجدان

جهان را با همه زیبایی و زشتی

به روی یکدگر، ویرانه می کردم

عجب صبری خدا دارد

اگر من جای او بودم

که می دیدم یکی عریان و لرزان، دیگری پوشیده از صد جامه ی رنگین

زمین و آسمان را

واژگون مستانه می کردم

عجب صبری خدا دارد

اگر من جای او بودم

برای خاطر تنها یکی مجنون صحرا گرد بی سامان

هزاران لیلی نازآفرین را کو به کو

آواره و دیوانه می کردم

عجب صبری خدا دارد

چرا من جای او باشم

همین بهتر که او جای خود بنشسته و تاب تماشای زشتکاری های این مخلوق را دارد

وگرنه من به جای او بودم

یک نفس کی عادلانه سازشی

با جاهل و فرزانه می کردم

عجب صبری خدا دارد

عجب صبری خدا دارد...



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت15:08---24 مهر 1392
خیلی خوشم اومد افرین به این همه صداقت امید وارم که همیشه حجاب محافظت باشه .
امید وارم که خدا به خاطر این همه راستی تورو نگهدار باشه


مهلا
ساعت9:42---24 دی 1391
به نام نازنین ناز پرور مهربان
به نام خالق صانع بی بدیل
احسنت لذت بدم ممنون میشم منو لینک کنید
منم یه دختر شرقی
محجبه امک
لذت بردم که یه انسان نجیبی مثل شما پیدا کردم
من شما رو لینک کردم


نادرزمانی
ساعت11:58---17 مهر 1391
سلام دخترم. دو روز مسافرت بود و نشد به وبلاگ شما سر بزنم، ببخشید. چرا مطلب جدید درج نکردید! دوست دارم هر روز که به وبلاگهای خوب و مفیدی مثل وبلاگ شما و دختر چادری سر میزنم مطلب جدیدی ببینم و استفاده کنم. موفق باشید. التماس دعا.

بی وفا
ساعت14:10---16 مهر 1391
وای به حالمان
خدایا خودت ببخش
چون که خودت گفتی که من مشتاقم که بندگانم به نماز بایستند!
ولی ما انگار نماز برایمان کوله باری سنگین هست
عجب صبری دارد خدا
عجب


بی وفا
ساعت14:02---16 مهر 1391
سلام
اول باید بگم بعد مطالعه کلی وبتون واقعا عالی ممنون خیلی زیباست ان شاءالله با مادرمان زهرا س محشور بشید!!خود آقا نظری به شما بکنه که میکنه!!!
جای خوشحالی برام این چنین وبلاگ هایی رو میبینم بازم تشکر
اجرکم عند الله
شما با افتخار لینک شدید!
راستی اسم وبتونم زیباست یه طورایی آدم رو جذب میکنه که بیاییم ببینیم!!
میشه بهم بگیدکه مطالب رو از کجا میارید؟؟
راستی اگه مایل بودید لوگو ما را در وبلاگتون قرار دهید (کد لوگوی ما در وبمان هست)
التماس2آ
یازهـــــــــــــرا


ali
ساعت16:20---15 مهر 1391
سلام/چقد قشنگه/ایوال/منم چندتا پست جدید گذاشتم اگه دوست داشتی بهم سر بزن/یاعلی

نادرزمانی
ساعت17:22---14 مهر 1391
آفرین جلب بود

hani
ساعت12:06---14 مهر 1391
چقدر زیبااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااا!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ] [ 11:51 ] [ فاطمه ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

حجاب فرصتی برای پروانه شدن حجاب تنها گنجی است که تمام نشدنی ست.. حجاب حفاظی است درمقابل تیرهای زهرآگین چشم نامحرم... حجاب یعنی حجاب نه هیچ چیز دیگر...
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 196
بازدید کل : 20939
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 307
تعداد آنلاین : 1

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

بهترين كدها در صبادانلود





Up Page

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


دریافت کد حرکت متن بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز